woensdag 21 maart 2012

I love you mom

Hebben jullie dat ook wel eens dat je bij het zien/in handen krijgen van bepaalde scrapitems dat je al meteen een idee hebt wat je ermee wilt gaan doen?! Nou, dat had ik dus bij het zien van de stamps van Unity die ik op deze kaart heb gebruikt. Bij thuiskomst ben ik er gisteren dan ook meteen heerlijk mee aan het spelen geweest.

Sometimes seeing a certain kind of scrap item just causes to pop all kinds of creative ideas to my mind. Know that feeling?! Well, that's what happened when these Unity stamps caught my eye. Coming home I went straight to my studio and started working on this card.
(Click to enlarge)
Supplies:  cardstock, Crafty Secrets "Classic" paper pad, Unity stamps "With all my Heart" and "A Mother's Love", Sizzix Bigz Die "Hearts, Primitive", Martha Stewart punches "Floral Vine" and Ëyelet Lace", swirl by KaiserKraft, flowers by Wild Orchid Crafts, lace, embossing powder.

De stamps passen precies op de gebruikte Sizzix Bigz Die en heb ik met embossing powder bewerkt.

The stamps exactly fit into the Sizzix Bigz Die I used. After stamping the die with Versafine I used some embossing powder.


De tekstempel maakte het voor mij echt helemaal af.

The text stamp was kind of like the icing a the cake.


Je zou kunnen stellen dat ik wel blij ben met het eindresultaat.
Ik heb de kaart ook aan Jolande laten zien. Zij vond 'm zo leuk dat ze de kaart tijdens de eerstkomende Unity Blog Hop op haar eigen blog zal gaan plaatsen. Now how cool is that?

You could say that I realy like the end result.
I showed the card to Jolande. She loved it so much that she's going to post it on her blog during the next Unity Blog Hop. Now how cool's that?

Alvast een fijne avond allemaal!

Have a great evening!

Toodles,

17 opmerkingen:

  1. Erg mooi Jolanda!!! Super!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. what a pretty card. I love all the white with the touches of browns and gold. pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartje is het geworden.

    Groetjes
    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie kaart en handig zeg, dat die stempels precies op de Sizzix dies passen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaart is echt heel mooi geworden ! (And I love mom too! ;-) )

    Bye,
    Celena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt weer zo'n prachtige kaart met een geweldige tekst.Mooie harten!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart zeg. Die stemppels zijn idd super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje. Heel stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Jolanda!!!!
    Lief met de hartjes en de tekst vind ik helemaal super!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn inderdaad erg leuk Jolanda, en inderdaad, ik heb dat ook wel eens dat ik iets zie en gelijk het eindresultaat erbij bedenk.
    Helaas zo weinig tijd.....!!!!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart is dat zeg...
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...