zondag 11 maart 2012

Taartdecoratie - V

Gisteren gezellig bij vrienden van ons gegeten en in plaats van een bloemetje een taart meegenomen.

Vrijdag avond de cake gebakken en zaterdag heb ik de keuken weer tot rampgebied verklaard. Althans daar had het veel van weg tegen de tijd dat ik klaar was.


Deze keer heb ik de taart gevuld met bananenbavarois, hetgeen tevens de kleur van de taart verklaart. Weliswaar een andere kleur geel als de vorige keer, maar toch...

Nog wel even met m'n zusje gebeld om te vragen hoe je 'die punten' voor elkaar voor elkaar kon krijgen, want ik wist niet precies waar ik op moest zoeken op internet. Op zich is hij redelijk goed uit de verf gekomen, maar ik heb toch wel het idee dat ik het iets anders zal gaan aanpakken om een net wat beter restulaat te kunnen krijgen.

Straks tijd om weer iets te gaan scrappen, maar nu... een DVD-tje!

Fijne zondag allemaal!

Toodles,

10 opmerkingen:

  1. Ohhhh yummie, die ziet er naast mooi ook ook errug lekker uit!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat moooooooi !!! Die taarten die jij maakt...!! De een nog mooier dan de andere, echt hoor, ik vind ze supersupergaaf. Is er eigenlijk iets wat jij NIET kan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet hij er gaaf uit en het klinkt ook wel erg lekker, zo gevuld met bananenbavarois.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is zo ontzettend mooi, zou niet weten hoe je hem nog mooier moest maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig taartje
    Supermooi!
    Hoop dat oe net zo lekker was als hij eruit ziet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige taart is dat geworden, en banaan, dat klinkt heel lekker. Ik vind de puntjes prima gelukt hoor!!! Leuk met die vlindes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig en lijkt me heerlijk!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zien ze prachtig uit de taartjes
    ze zal best lekker smaken!!
    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave taart! Ziet er heerlijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...