woensdag 14 maart 2012

Yesssss, I'm still in!!!

Enige tijd terug was er bij Cardabilities weer een Design Team call en afgelopen weekend heb ik te horen gekregen dat ik mij gedurende de periode april t/m juni 2012 wederom een van de Design Team members van Cardabilities mag noemen (YESSSS!!).

De andere DT-leden zijn:
-  Jacqueline Smith - USA
-  Anna Widmark- SWEDEN
-  Agata Blomberg-POLAND-returning
-  Eugenia Kovton- UKRAINE
-  Lesley Croghan-CANADA
-  Patricia Wagner-USA
-  Laura Nehring- USA
-  Nattarida Smith-USA
-  Brenda Becknell-USA-returning
-  Anya Bedrytska- UKRAINE
-  Marina Phazylova-RUSSIA

Zodra de termijn van deze groep ingaat zal ik in de sitebar ook een URL's verwerken. Degenen die niet zo lang willen wachten, kunnen via deze link alvast de diverse blogs bezoeken.

Ik hoop natuurlijk dat jullie ook gezellig mee zullen doen met Cardabilities.

Toodles,

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd,super leuk hoor!!!
    En wat heb ik al weer mooie dingen op je blog gezien! Prachtige taarten ook, en dan die mooie kaarten en tags! Erg leuk! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk nieuws Jolanda, ik ben erg benieuwd en ga er eens kijken. Mijn engls is echt een ramp dus ik zal wel niet mee gaan doen maar nooit verkeerd voor inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je DT-schap!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...