zondag 29 april 2012

Box stamped with Unity

Hoe je deze dingen noemt; ik zou het werkelijk niet kunnen zeggen. Evengoed ben ik er blij mee.
Eigenlijk stond ik op het punt om 'dit ding' weg te gooien, tot ik tot de ontdekking kwam dat je de buiten- en binnenbox met een beetje wrikken en doen van elkaar af kon halen.

Don't ask me how to call these things, 'cause I couldn't tell you. What I can tell you is that I'm very happy with this one though. To be honest, I was on the verge of throwing this box out, when I discovered I could separate the inner- from the outer box.

Vervolgens ben ik met de nodige Distress Inks in de weer geweest en heb ik een stuk of wat Unity Stamps te voorschijn gehaald en ineens had ik dit:

Before I knew it I started playing with some Distress Inks and some Unity stamps and out came this:

Supplies: cardstock, Ranger's Distress Ink, Goose Bumps, Unity Stamps "Insightful Meadows", "Embrace You", Unity SMAK Kit (March 2012) "True Story", Unity Itty Bitty "Happiness is a direction...", The Crafters Workshop's mask "Mini Bricks", clear embossing powder.

Tenslotte ben ik nog met en masker aan het spelen geweest op de achterkant van het papier en kon ik aan de worstelpartij beginnen om het papier in de box te krijgen.

Finally I used a mask on the backside of the paper after which the fight began to get the paper into te box and in between the inner- and outer box.




Het papier had ik uit te meten, maar leek ietwat aan de lange kant te zijn. Zodoende heb ik van beide zijkanten nog een kleine centimeter afgeknipt. Toen het papier eenmaal in de box zat, bleek het strikt genomen toch ietwat aan de korte kant te zijn, maar een combi van "het stoort me niet" en "ik vond deze uitwerking zo mooi geworden" heeft ervoor gezorgd dat ik niet op opnieuw van start ben gegaan.

Measuring the paper it looked like it was a bit to big for the box, so I cut off less then 1/8" on both sides. Putting the paper in the box, it turned out that the cutting had been unnecessary. Since I liked the outcome of the inking and the stamping, I decided not to start all over again. 






En zo ziet de box er dan uit als hij af is.
Waarschijnlijk neem ik 'm mee naar kantoor op m'n bureau daar ietwat op te leuken.

And this is how the box looks now it's finished.
I think I'll probably take the box to work, so it can brighten up my desk.




Fijne zondag verder!

Enjoy your Sunday!

Toodles,

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke notitie-blaadjesbox!
    Erg origineel!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee,dat heb je leuk gedaan.Altijd handig zo'n papierblokje( of hoe het ook heet)maar ook nog eens gezellig als het er mooi uit ziet.

    Grappig gedaan en heel mooi gestempeld!!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is hartstikke leuk geworden! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat supergaaf gemaakt zeg, heel erg leuk
    liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat is dat weer leuk geworden zeg. Echt een eye catcher op je bureau.

      Verwijderen
  5. Wauw, hoe super gaaf is dit! Niet meer weggooien nou hoor ;)

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel leuk uit nou!!! Je hebt zo een mooie aanwinst voor op je buro!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geworden met de inkt en de stempels en een prachtig nieuw uiterlijk heeft je box gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, da's een echte metamorfose! Ziet er super mooi uit nu, Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi zeg! Wat heb je dat gaaf gedaan!!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PRACHTIG!!!! gave kleuren gave stempels, gaaf geheel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige box is et geworden. Je hebt een mooi tafereel voor elkaar gekregen met stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super mooi is dit geworden, die zou ik zeker op mijn bureau zetten, lekker mee pronken hoor.Prchtige kleuren combinatie ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh dit vind ik echt helemaal zo leuk!!!
    Mooi gemaakt.....je zal wel verzoekjes krijgen Jolande...

    liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weet je zeker dat je dit leuke exemplaar mee gaat nemen naar kantoor? Volgens mij gaat iedereen vragen of je er voor hen ook een wil maken. Hahaha. Hij is leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...