maandag 9 april 2012

Make and Take at SCRAPDELIGHT

Gisteren was het dan zo ver en werd er bij Scrapdelight een Make and Take georganiseerd met als onderwerp "Bloemenfestijn". Voor mij was het de eerste keer dat ik een workshop heb gegeven, maar wat is dat ontzettend leuk om te doen. Vooral als je met allerlei enthousiaste mensen van doen hebt.

Over at Scrapdelight there was a Make and Take yesterday: "Flower Fest". It was the first time ever that I had to give a workshop, but I had fun teaching. Especialley because I had to deal with all these enthousiastic people.

Er werden 10 verschillende soorten Make and Takes, waarbij verschillende soorten technieken werden uitgelegd hoe je bloemen kunt maken. De Make and Take waar ik mij mee bezig heb gehouden bevatte stempeltechnieken en maskers, waarbij wij flink aan het stempelen zijn geweest met Unity Stamps (Donna Downey).

There were 10 different Make and Takes and as many different techniques of how to make flowers. The Make and Take I taught involved stamptechniques and masks, with which we used Unity Stamps (Donna Downey).


Al met al een meer dan geslaagde dag.
Houdt de nieuwsbrieven en/of het blog en/of de Facebook pagina van Scrapdelight maar goed in de gaten, want binnenkort staat er weer wat leuks voor jullie op de planning!

All in all it was a great day.
Keep an eye out for Scrapdelight's news letters and/or blog and or Facebook page, because not before long there will be some more fun stuff for you to do!

Fijne avond!

Have a great day!

Toodles,

5 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit, ik baal een beetje dat ik er niet was. Enne...... jij weet al meer dan ik wat er nog op de planning staat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh, maar jij weet het volgens mij ook hoor. Denk maar heeeeeel goed na, dan kom je er vanzelf wel uit ;)

      Verwijderen
  2. Wat een leuke foto. Fijn dat je een gezellige dag hebt gehad.

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit, Jolanda. Klinkt als een gezellige en leerzame dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...