dinsdag 15 mei 2012

Cardabilities #55: Shine

It's that time again... It's the 15th of the month, so that means that is time for Cardabilities' next sketch: the 55th.
Well, here's the sketch...

Het is alweer zover... We zitten alweer op de helft van de maand en dus is het weer tijd voor de volgende sketch van Cardabilities, de 55e alweer.
Hier is de sketch...
...and this is what I've done with it...

...en dit is wat ik ermee heb gedaan...
Supplies:  cardstock, Pion Design paper "From the Heart II", Pink Paislee stamp "Spring Jubilee", Perlen Pen by Viva, "Classic Butterfly"and "Branch" punch by Martha Stewart, flowers, lace.

In stead of highlighting the middle of the card, I wanted to keep it's center sereen. Therefore I stamped the center of the card with Versamark on which I used a white embossing powder.
To top it off I used a real fine pearl ribbon.

In plaats van het middelste gedeelte er it te laten spatten, heb ik er deze keer voor gekozen om dat nu eens heel rustig te houden. Het is gestempeld met Versamark, waar ik een witte embossing powder overheen heb gedaan.
Bij wijze van accent heb ik een heel fijne pearl ribbon gebruikt.

As always I'm curious what you think of it.

Zoals altijd ben ik natuurlijk weer benieuwd wat jullie er van vinden.

Have a great day!

Fijne dag!

Toodles,

8 opmerkingen:

  1. Ik vind hem geweldig mooi. Eenvoudig maar wel af!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, wat ben je hier toch goed in!!!
    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat weer een mooi kaartje
    super gemaakt!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty toch weer. Weer helemaal jouw stijl.
    Jammer dat ik toch nog lang niet jarig ben. (grijns)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Jolanda , erg leuk dat fijne pearl ribbon !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow Jolanda, ik vind 'm bijzonder mooi geworden!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I am so in awe of your gorgeous vintage style, Jolanda! Thanks for popping by to encourage me on my blog! Hugs xx Andrea DT Cardabilities

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...