woensdag 30 mei 2012

Cardabilities #56: Celebrate

Ongelooflijk hoe de tijd vliegt en al helemaal nu we een paar super mooie zonnige dagen hebben gehad. Ondertussen ook een kaartje gemaakt naar aanleiding van de 56e sketch van Cardabilities.
Dit is mijn uitwerking van de sketch:


Voor deze uitwerkingen heb ik in mijn restjes bak gekeken. Hier trof ik papier aan met een resist laag en heb ik vervolgens met een van Tim's nieuwste kleuren distress ink gewerkt (Peacock Feathers).

Zoals altijd ben ik weer reuze benieuwd wat jullie er van vinden en natuulijk hoop ik dat jullie mee zullen doen met Cardabilities!

Toodles,

10 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Jolanda, die kleur is heel gaaf.
    Overigens zou deze sketch ook makkelijk voor een layout gebruikt kunnen worden :)
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks!
      Dat over die layout is ook precies wat ik dacht toen ik de sketch voor het eerst zag ;)

      Verwijderen
  2. Erg mooie kleuren gebruikt en mooie schets.
    goetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig uitgewerkt en Corina heeft gelijk is een sketch die heel gemakkelijk te gebruiken is voor een LO. Ik vind de kleurencombi ook zo prachtig!! xxJolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge wat een keuke schets! Maar wel een beetje ingewikkeld... Erg leuk kaartje, mooi van kleur ook!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...