zaterdag 12 mei 2012

SCRAPDELIGHT: Sprout a Little Smile

Deze kaart heb ik afgelopen woensdag op het blog van Scrapdelight geplaatst.
Erg leuk om te maken, al zeg ik het zelf, maar met de gebruikte papierlijn en stempels ging het eigenlijk als vanzelf.

Last Wednesday I placed this card on Scrapdelight's blog.
It's a nice card to make, if I might say so myself, but using these papers and stamps made it all that easy to make.

Het leek me weer eens leuk om een echt heel licht kaartje te maken en dat is mij deze ronde wel aardig gelukt, geloof ik.

I wanted to make a light colored card and well... I guess I succeeded.

(click to enlarge)
Supplies:  cardstock, Pion Design "From the Heart II", Pink Paislee "Spring Jubilee" stamp, swirl by ZVA Creative, Martha Stewart's "Doily Lace" punch, ribbon, flowers, pearl ribbon.

Ennn... nog een paar detailfoto's.

Some detailed pictures...


De stempels heb ik bewerkt met clear embossing powder en de duif met wat Stickles.

On the stamps I used embossing powder and I put some Stickles onto the dove.

Ik ben benieuwd wat juliie er van vinden.

I'm curious what you think of it.

Fijne zaterdag!

Have a great Saturday!

Toodles,

14 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtig
    kaartje gemaakt met mooie parels

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend wat is dit kaartje mooi
    leuk hoor in die lichte kleur
    ik vind dat je de parel swirl zo mooi verwerkt heb
    ook de pareltjes bij de bloemen staan erg leuk
    ja suuuuuper kaartje

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, inderdaad lichte, kaart. Grappig met een postzegel en stempel erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi kaartje inderdaad de swirl is prachtig

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, prachtig! het kaartje geeft haast 'licht'!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel erg chique kaart weer Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, Jolanda, met heel mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Jolanda,

    Ik kwam je tegen op het blog van Corina van Nooit meer slapen. Corina zit sinds kort ook in mijn Design Team van Noor! Design. Kom je ook eens een kijkje nemen op ons blog www.noortje-design.blogspot.com. Ben benieuwd wat je er van vindt.

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is je zeker gelukt om een licht kaartje te maken, Ik vind hem erg mooi, en ondanks alle details oogt hij heel rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje toch weer. Een echte Jolanda. Wat jammer dat ik nog laaaang niet jarig ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jolanda, this is so soft and beautiful! Love the delicate papers, the pearls, the rose.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje, wil graag een keer les van je in dit soort kaartjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...