vrijdag 15 juni 2012

23 juni workshop: "Sweet & Precious"

Jeetje, voor je het weet is het alweer 23 juni. Voor die dag staat de eerste workshop gepland die ik mag gaan geven bij SCRAPDELIGHT.


We gaan aan de slag met een leuk vintage project: tags in een leuk doosje, waarbij verschillende technieken zullen worden gebruikt.

Voor nog geen € 25,00 heb je gedurende 10.00u. tot 16.00u. een workshop incl. materialen en lunch.
Klik hier voor meer informatie.

Er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij.

Ik hoop je volgende week te mogen begroeten.
Tot dan!

Toodles,

5 opmerkingen:

  1. Ik wens je heel veel suc6 met je eerste workshop bij Srcapdelight!! Ik zal er zijn om je te steunen!!! als je dat al nodig zou hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk om een workshop te geven.
    Veel succes.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er super gaaf uit, Jolanda! Heel veel succes, maar met zo'n mooi project gaat het vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend, en ik wens je bij deze heel erg veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er veel belovend uit.
    Veel succes en plezier, collega!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...