zaterdag 28 juli 2012

SCRAPDELIGHT Extra: Summertime

Het is alweer tijd voor een nieuwe Scrapdelight Extra: nummer 27.
Het thema van dit exemplaar luidt: "Enjoy the Sun, 'cause it's Summertime!". Nu is de zon hier in Nederland, op afgelopen week na, nog tamelijk ver te zoeken, maar evengoed denk ik dat wij er met z'n allen weer een leuk, fris en vrolijk digiblad van hebben mogen maken.

It's that time again: time for a new issue of "Scrapdelight Extra #27", Scrapdelight's free digital magazine.
This issue's theme 's called "Enjoy the Sun, 'cause it's Summertime!". I don't know how the weathers in your country this summer, but in the Netherlands this year's summer isn't much of a summer at all. That being said I think this Scrapdelight Extra issue is brings you lot's of fun.

Dit is hetgeen ik voor Scrapdelight Extra nr. 27 heb gemaakt.
De gebruikte materialen tref je deze keer in het blad aan.

This is what I made for Scrapdelight Extra #27.
You'll find the supplies in the magazine.

(Click to enlarge)




Met deze en alle andere creaties in onze nieuwe S.E. hopen wij jullie weer flink te kunnen inspireren

We hope you'll be inspired by all of our creations.

Fijne zaterdag!
Have a great Saturday!

Toodles,

6 opmerkingen:

  1. Wat maak je toch een mooie dingen. Ben vooral helemaal weg van je eerste werkstuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooie projecten heb je gemaakt ik zoef even door naar het magazin:):)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is mooi werk! het eerste kaartje met de vlinders is mijn favoriet! maar ook het lijstje vind ik superleuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooie projecten weer, Jolanda! Complimenten, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave projecten heb je weer gemaakt voor de scrapdelight 27,ga zo even in nr 27 kijken.Ben ook helemaal weg van je vlinderkaart,zo leuk met die Angels.Mijn vorige bloglay-out bestond ook uit engelen.

    En ik heb het even uitgeprobeerd op mijn blog maar bij opmerkingen kon ik gewoon een reactie achterlaten,weet ook niet wat er bij jouw aan de hand was.Moet je nog maar een keer proberen ben gek op reacties,wij allemaal toch?

    lieve groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig weer allemaal Jolanda, je lay ot echt super en dat vlinderkaartje vind ik ook helemaal top!!!!!En dat lijstje is ook al zo schattig, lekker bezig geweest!

    En wat leuk dat jij mij Mar noemt, ik heb allerlei namen, Lijn(tje), Sjijn(voor de allerkleinste) Melijn maar Mar is nieuw!!! hihi, ja dat krijg je met zo'n lange naam.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...