zondag 15 juli 2012

SCRAPDELIGHT: Sunday Challenge

Zoals bekend hebben wij bij Scrapdelight iedere zondag eem challenge.
Deze keer mochten Corina, Miranda en ik ons storten op dit kleurenpallet:


Hoewel de meesten misschien zouden denken dat deze kleuren wel in mijn straatje zouden liggen, is dat toch niet zo. Voor mij dus evengoed een uitdaging en dit is wat ik met deze kleurencombi voor elkaar heb weten te krijgen:


Geen toppertje, maar ja... we kunnen nu eenmaal niet alleen maar pieken.
Voor een overzicht van de gebruikte materialen verwijs ik jullie graag naar het blog van Scrapdelight.

Fijne zondag!

Toodles,

9 opmerkingen:

  1. wauw, zeker met in mijn achtergrond dat je de kleurstelling ene uitdaging vond vind ik em alleen nog maar mooier geworden. Prachtig kaartje, en wat mij betreft wel gewoon een toppertje hoor

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toch is het heel leuk geworden. Het is wel een uitdaging zo met een kleurstelling die je niet echt aanstaat!!!
    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem geweldig.. heel romantisch hoor.. prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind dat je er toch een erg mooi en romantisch kaartje van gemaakt hebt, Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Phoe,dat is inderdaad een moeilijk kleurenpalletje.
    Toch heb je er wat moois van gemaakt.
    Al ben je zelf niet helemaal tevreden ik vind hem heel goed gelukt!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk kaartje, Jolanda! Met prachtige kleuren en heel erg leuke details!! Kortom een toppertje :-)
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen toppertje? Ik vind m schitterend! Mooie kleuren en die vlindertjes maken het helemaal af.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind het wel een toppertje ! Mooi met dat geel erin !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou echt wel een toppertje hoor...zoveel schattige dingetjes er op alleen die lieve vlindertjes al vind ik zo schattig!!
    Mooie kleuren combi!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...