zondag 1 juli 2012

Sunday's Challange: team picture

Zo nu en dan heeft iedereen wel eens een ietwat minder slim moment, denk ik. Vandaag heb ik die van mij ontdekt. Door alle drukte van afgelopen periode, ben ik zowaar vergeten de Sunday Challenge van enige tijd terug op mijn blog te plaatsen (shame on me!).
Gelukkig had ik 'm wel doorgestuurd, zodat hij op het blog Scrapdelight kon worden geplaatst door Corina, maar het zou toch net ietwat handiger zijn geweest als hij ook tijdig op mijn eigen blog had gestaan.


Volgende keer gewoon weer netjes op tijd!

Toodles,


9 opmerkingen:

  1. Ik had hem al gezien op het blog van scrapdelight, maar ik vind hem prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beter laat dan nooit toch?:) Maar ik vind 'm weer super mooi! Mooie tinten heb je gebruikt. Een LO met uitstraling hoor!!! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke layout Jolanda! Is dat het team van Scrapdelight?
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat een mooie layout die je heb gemaakt super!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zag hem op het blog van scrapdelight al voorbij komen.
    Leuke LO. de foto is natuurlijk ook helemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij ziet er schitterend uit heel mooi fijne zondag gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de layout wordt er niet minder mooi door hoor! :)
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful texture in your layout, Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...