zondag 12 augustus 2012

SCRAPDELIGHT: SUNDAY CHALLENGE

Tijd voor de nieuwe Sunday Challenge van Scrapdelight.
In verband met de vakantieperiode een iets andere samenstelling, maar dat mag de pret niet drukken. Yvette, Ilonka en ik hebben ons mogen storten op deze sketch:

Time for Scrapdelight's new Sunday Challenge. Since it's vacation time this time with some of the other DT members.
Yvette, Ilonka and me had to use this sketch:



Persoonlijk was ik wel enthousiast over deze sketch. Dit is wat ik ermee heb gedaan:

I really liked this sketch. This is what I've done with it:

(Click to enlarge)

 Ennn... nog wat detailfoto's:

Anndd... some detailed pictures:



Voor de gebruikte materialen en de uitwerkingen van Yvette en Ilonka verwijs ik naar het blog van Scrapdelight.

For the supplies and for Yvette's and Ilonka's entries I refer to Scrapdelight's blog.

Een heel fijne zondag gewenst!

Have a great Sunday!

Toodles,

12 opmerkingen:

  1. Ja idd een schitterende Lay out!! geweldig gedaan en prachtig op elkaar afgestemd...moet toch eens bij je in de leer voor een LO cursus met papier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een beeldige layout....heel mooi en romantisch ook door de prachtige foto en het papier....leuk het tule er omheen!!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit me volkomen bij de bovenstaande dames aan. Wat een schitterende lay out

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou die is zeker mooi geworden!!schitterend gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie layout. Heel dromerig wat prachtig bij de titel past!!
    Mooie schets ook...
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jolanda ik vind m echt prachtig! Heel mooi de stenen achtergrond en die scrabbleletters zoek ik al zoooooo lang. En jij hebt ze gewoon :):) Superleuke foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi!! die scrabble letters zijn gaaf he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Jolanda, het is alweer een pracht van een lootje. Super mooi gedaan, joh. Prachtig zoals alles bij elkaar past en helemaal tot in detail is afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een prachtig layout en de letters zijn ook heel mooi!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beauty zeg ! Zowel lo als (de foto van) Nala !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...