maandag 13 augustus 2012

Still soooooo very proud!


En òf ik er trots op ben!!
Voor de derde achtereenvolgende keer mag ik deelnemen aan het Design Team van Cardablities en ik ben er blij mee...!!

I'm so proud!!
For the third time in a row I can be one of the Cardabilities Design Team members. Talking about good news!!


De andere DT-leden zijn:

The other DT-members are:

-  Valerie Allen- USA
-  Brenda van der Hulst-NETHERLANDS
-  Yana Smakula- UKRAINE
-  Janet Bagnall-USA
-  Mieko Sejima- JAPAN
-  Sonia Kertznus-USA
-  Kali- FRANCE
-  Angela Muir - AUSTRAILIA
-  Hilde Aaslund- NORWAY
-  Petra Offrell-SWEDEN
-  Yasmina TinSang-REUNION ISLAN
-  Kasia Wozniak -POLAND
-  Karen Whitlock-USA
-  Nancy Seed-CANADA

Door privé omstandigheden hebben wij een kleine break ingelast, maar in september gaan wij weer gewoon van start met onze twee wekelijkse challenges. Iedere 15e en 30e van de maand heeft Karan weer een mooie sketch voor jullie in petto.
Om het card making niet te verleren of om alvast in te komen heeft Karan onlangs nog een sketch geplaatst. Leef je er vooral op uit en laat ons zien wat je in je mars hebt. Je vindt de sketch hier.

Because of private circumstances we've had a little break, but starting september there'll be two challenges every month. The 15th and 30th of each month Karan has a great sketch for you.
Just for the fun of it, Karan placed a sketch. So join in at let us see what youve got. You'll find the sketch right
here.

Natuurlijk hoop ik dat jullie straks weer gezellig mee zullen gaan doen met Cardabilities!

I hope you will be joining us over at Cardabilities!

Fijne maandag!

Have a great Monday!

Toodles,

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Jolanda!! Ik ben óók helemaal blij :))) Have fun!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd meid, top voor je!
    Enne over mijn kleurrijke boekje..er zullen er meer volgen anders dan normaal, ik wil af van de "dora stempel"op mijn hoofd, weer plezier hebben in wat ik maak, en niet 1.2.3...en klaar, wat niet wil zeggen dat ik dat niet meer zal doen...maar ik heb alles geschrapt waar ik inzat behalve de Scrapheap en geniet weer volop van het scrappen..het was echt weg....:):):)NIeuwe dingen doen, weer uitproberen en nadenken en zo belangrijk lol hebben haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Jolanda toppie!!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEFELICITEERD!

    Ik geloof best dat dat een hele eer is :)
    Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. looking forward to working with you again Jolanda! you are like a breath of sunshine :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...