donderdag 2 augustus 2012

Taart VII: Sweet and simple, but oh so delicious

Het is alweer een tijdje terug dat ik aan het bakken ben geslagen, maar Mientje hier is aan de lijn, maar vond het nu toch ook wel weer eens voor een taart. Om er zeker van te zijn dat ik er niet helemaal los op zou gaan, heb ik het bij een taartJE gehouden van 15 cm. doorsnede.


Eigenlijk had ik werkelijk geen idee hoe ik 'm zou bekleden, en heb het daarom uiteindelijk maar lekker simpel gehouden. Hij's is gevuld met bloedsinaasappel bavaroise. Bijzonder smakelijk kan ik melden! Het taartje ook trouwens!


Voor de allerten onder ons die zich afvragen waar taart nr. VI is gebleven. Nou, die heb ik niet geplaatst. Ik vond 'm nl. niet echt mooi geworden. Op zich was het dezelfde taart als V, zij het dat hij rood was met geel. Zo blijkt maar weer dat ook op taartengebied rood en ik niet samengaan.
Well, that's all for now!

Fijne donderdag!

Toodles,

2 opmerkingen:

  1. Ohhh heerlijk ziet deze eruit. Wacht nog steeds tot ik een keer mijn tanden in een taartje van jou kan zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...