maandag 12 november 2012

SCRAPDELIGHT: "Adore"

Well, it's monday again and so  at the Scrapdelight blog it is time to start a new week with a layout. This time it's my turn.

Those who know me know that I used a color that I don't usually work with: blue. I just can't work with that color, but I have to be honost by saying that I really like how this page turned out to be.


(Click to enlarge)

I started out with plain old cardstock, put some acrylic paint (2) on the top edge, sprayed it with water, and let it drip down over the page. After blowing it dry with my heat gun, I used some Tissue Wrap and anhered it over the whole page.
That was my base and from than on, I just went on with some 'regular' scrapbooking.


This is the first layout in ages that I made without inking all the edges. A kind a special for my doing.

I wasn't sure if I should or shouldn't use a black and white picture. Eventually I decided against it, to put a bith of warmth to the page.

Have a great Monday!

Toodles,

16 opmerkingen:

  1. Gave lo erg mooie kleuren!!!!Ook een erg mooie foto!!
    groetjes elske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat bij deze layout de foto beter tot zijn recht komt (wat een mooie meid trouwens), in vergelijk met je vorige layout.
    Mooi dat kleine bronze accent op de letters

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stijlvolle lo.
    Mooie kleuren.
    Prachtige meid trouwens.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blauw is een van de mooiste kleuren om mee tescrppen joh!
    Je layout is daar toch het "levende" bewijs van?? :D
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blauw is een van de mooiste kleuren om mee tescrppen joh!
    Je layout is daar toch het "levende" bewijs van?? :D
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Lo!! ik vind hem zo mooi samengesteld en prachtig van kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige layout!! Heel leuk met al die muzieknootjes!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi dat blauw met zilver, een favo combi van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een superlootje joh, prachtig met dat blauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super lo en die kleuren wouw!!!!


    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi zo met dat blauw, zo komt de foto heel goed tot zijn recht, leuk papier ook met die muzieknoten. En dat zilver past perfect bij het blauw. Er is blauw en er is blauw en deze tint vind ik heel erg mooi.
    Wat wordt Nala trouwens mooi zeg, wow, die ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n mooi meisje verdiend ook een mooie LO....!!!
    past prachtig bij haar huidskleur...en dan zie je hoe leuk muziekpapier kan zijn..

    Liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto en heel mooi gecombineerd met dat blauw!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, deze lo had ik nog niet gezien. Wat mooi geworden, Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...